Friday 14 November 2014

Pengedar Terunggul Shaklee anda dari Meru Perdana,Chemor Perak

Assalamualaikum wrt semua,saya mulakan entri hari ini dengan sesuatu pengumuman khas.
Wah bunyi macam pengumuman penting yang tak patut anda baca dengan sambil lewa.Benar ia sangat penting dan ianya akan menjadi berita yang mungkin menggembirakan anda yang kini duduk berhampiran dengan kawasan yang baru sahaja saya huni bermula bulan ini.
 
Alhamdulillah syukur kami telah berpindah pulang ke kampung halaman berdekatan dengan orangtua kami di kedua-dua belah pihak.Urusan yang dirancang berjalan dengan lancar.Syukur alhamdulillah.

Kini dengan rasminya kami telah menetap di kawasan perumahan bernama  
Taman Meru Perdana,Chemor Perak Darul Ridzuan.


Saya adalah pengedar sah Shaklee yang bernaung didalam group iReach dibawah kelolaan Master Lyna dan Master Zainul.ID Shaklee saya adalah 906554.Dan secara rasminya saya kini telah menajdi pengedar sah Shaklee anda dimana jua anda berada.





Bagi yang ingin mendapatkan produk kesihatan no.1 yang berasaskan bahan semulajadi ini,anda boleh terus menghubungi saya secara pembelian online mahupun pembelian secara Cash-On-Delivery.

Jika anda tinggal berhampiran dengan kawasan saya,anda boleh terus menghubungi saya untuk dapatkannya bila-bila masa sahaja yang penting hubungi saya dahulu.Maklumat akan saya sertakan dibawah entri ini nanti.

 hubungi saya pengedar sah Shaklee ber ID 906554 untuk dapatkannya segera
No.telefon : 017-3150252 (call/sms/whatsApp/WeChat)

Email : fazillah.abdghani@gmail.com / cutemanjoi@gmail.com
FB : fazillah.abdulghani Page di FB : Tips-Suri-HebatKeluarga-Sihat






No comments:

Post a Comment

Like my FB