Tuesday 28 June 2016

Cecair Ajaib si Multipurpose Cleaner

Typical mom tiap kali nak raya acara mengemas menjadi keutamaan dan diluarkebiasaan aktivitinya berbanding kerja-kerja mencuci yang kita buat hari-hari.

Kiranya super-spring-cleaning yang memerlukan daya tenaga yang superb dan extraordinary.

Dari dulu lagi dan diamalkan dirumah kampung rumah emakayah dan sekarang ini dah berkahwin rumah sendiri pulak.Pastikan setiap inci apa sahaja didalam rumah disentuh dibeli diusap dilap agar habuk- habuk- dapat dibersihkan dan berkilau semasa kehadiran bulan Syawal nanti.Benda ini memang menjadi kebiasaan kan tak kira untuk sesiapa pun.

Oklah semalam kami decide nak mengemas rumah memandang tinggal seminggu sahaja lagi Aidilftri bakal menjelma.Runsing sangat fikiran kalau selagi tak selesai kerja pembersihan.

Macam biasa saya ada pembantu khas yang telah beberapa tahun saya gunakan hanya dia jer untuk banyak tujuan lebih lagi bab pembersihan ini.

Basic H super cleaning concentrate yang bagi saya sangat power,berkesan, menjimatkan berbaloi dibeli harga murah tapi kesan optimum dan yang lebih membuatkan saya jatuh cinta ianya TIADA BAHAN KIMIA yang boleh memudaratkan anda yang menggunakannya.Itu sangat penting untuk kesihatan kita semua kan?

Kenapa saya kata ianya mengujakan disamping factor selamat tadi ianya juga menjimatkan.Anda hanya perlu beberapa titik sahaja untuk membasuh satu halaman hadapan rumah anda dan hasil kerjanya superb bagaikan menggunakan sebotol cecair pencuci.

Meh saya senaraikan apa lg yang bole saya GUNAKAN hanya dari
sebotol Basic H ini :-

Cuci kasut sekolah
Cuci baju sekolah
Cuci botol susu anak
Basuh porch rumah
Basuh kereta
Hilangkan bekas contengan dibaju
Basuh karat periuk
Sebagai mandian untuk kulit sensitif (tiada dilabel produk tapi ibu luluskan penggunaannya atas risiko sendiri)
Penghapus serangan serangga
Pencuci segala macam
Eh ada banyak lagi tak tersenarai

Nak tahu lebih lanjut hubungi saya je la saya story panjang lebar.

Dengan harga hanya rm46.00 sebotol anda dapat selesaikan pelbagai kerja pembersihan dengan sempurna.

#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#BasicHG7
#pengedarshakleeipoh

No comments:

Post a Comment

Like my FB