Monday 26 September 2016

Bisnes didik diriku berTABUNG

Zaman koje dlu alahai kemain payah benar nak simpan..hehehe awal bulan simpan tak sampai hujung bulan udah korek balik simpanan awal bulan aritu.Dah siap tolak itu ini bayar yang wajib dibayar still tidak mencukupi hehehe apehei ntah.boros benar den mase koje dlu

Lanie buat bisnes online buat diriku berdisiplin.tiap kali dapat bonus/gaji da siap2 masuk bank simpanan macam saya terus transfer ke tabung haji.Situ kan susah sket nak dibawak keluarnya kalau di bank atm sentiasa tersedia untuk dikorek semula hahaha

Untung runcit jualan plak saya ada tabung khas.memang tiap kalau ada untung saya selitkan beberapa persen utk tabungan saya.Saya pun disiplin buat tabungan duit kuning rm20.alhamdulillah teruja kalau jumpe duit kuning terus simpan masuk tabung.
Target saya untuk kedua tabung ini adalah duit percutian keluarga yang saya akan taja.tiap kali kira seronok rasanya cam tak caya saya boleh menyimpannya.Alhamdulillah tumpang rezki anak2.rewards nya saya share untuk kegembiraan anak-anak kembali.

Mungkin anda ada tabungan yang lebih efisien dan unik..meh share moga ia boleh dimanfaatkan oleh insan lain pula.

Tabung duit kuning rm20 dulu saya bermula setelah terinspirasi dari sharing master Lydzar Rusman saya tiru dan alhamdulillah seronok buat tabung nie..thanks master.

#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#myshakleestory
#bisnesdarirumahsambiljagaanak

No comments:

Post a Comment

Like my FB