Thursday 23 February 2017

KISAH PERTAMA JATUHCINTA DENGANNYA

Melihat kepada gambar dibawah hampir kesemua didalam gambar itu telah saya cuba dan rasai.Yes hampir semua kecuali skincare sahaja rasanya tidak kesemua saya cuba yang lain majoriti habis semua saya telah cuba.Alhamdulillah

Pada mula berkecimpung melihat pricelist produk memang garu kepala saya dan berkata uiks agak mahal harganya.Tapi pelik makin hari makin senang saya mengeluarkan modal untuk membelinya.Mengapa yer?baiklah mari saya kongsikan.

Permulaan saya hanya membeli set percubaan untuk set penyusuan.Permasalahan ketika itu membuatkan saya yang sedang terdesak mencari jalan selesai dengan segera.Membeli mencuba dan Alhamdulillah saya merasai keberkesanannya dan masalah saya selesai.Ternyata yang diwar-warkan produknya selamat,terbukti dan ianya berkesan memang bukan omongan atau strategi sekadar untuk melakukan jualan semata.

Bila sudah merasai keberkesanan mengapa tidak meneruskannya oleh itu dengan niat mahu mendapatkannya dengan harga lebih murah lalu saya mengambil keputusan menjadi ahli.Tindakan bijakkan?saya bukan insan yang rajin hendak bertanya kesana sini untuk dapatkan harga murah.Senang hendak murah terus jadi ahli.

Rupanya kelebihan seorang ahli lebih dari apa yang saya jangkakan.Setiap pembelian ada mata point yang dikira dan walaupun dengan hanya pembelian sendiri saya layak jika cukup mata saya akan dibayar bonus berbentuk wang.Eh bagusnya kan.Dan setiap promosi syarikat sebagai ahli saya akan dapat kelebihannya.

Dan bila diberi kelebihan suka memberikan manfaat kebaikan kepada orang lain maka saya mula berkongsi tentang produk yang bagus ini kepada semua yang saya kenali dengan harapan jika mereka ada permasalahan seperti saya,makanya mereka boleh temui jalan selesai.Itu sahaja niat permulaan dan dikekalkan sehingga kini.

Berkat perkongsian itu saya kini telah menjadikan ianya satu kerjaya yang membolehkan saya menerima imbuhan dari syarikat kerana telah membantu mempromosikan produk hebat mereka.
Ha disitulah saya mampu untuk mencuba semua produknya yang pada asalnya saya katakan harganya mahal tadi.

Itulah kelebihan #shaklee bukan hanya menyediakan produk yang sangat bagus tetapi ia juga memberi peluang kepada pengguna menjana pendapatan yang lumayan dan mampu digunakan kembali untuk membeli keperluan buat kesihatan pengguna itu sendiri.Hebatkan?

Wah panjang pula celoteh dihari Jumaat yang mulia ini.Jika anda telah membaca hingga ke ayat akhir terima kasih saya ucapkan.

Untuk maklumat dan soalan lebih lanjut boleh terus hubungi saya ditalian
017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB