Friday 6 January 2017

Anak kerap demam ibu susah hati?

Semalam teman saya seorang ibu mesej saya menanya apa yang boleh diberikan pada anaknya yang masih belum memulakan sessi persekolahannya kerana masih demam hampir seminggu dan teman saya juga terpaksa mengambil cuti untuk menjaga anak yang tidak sihat.

Susah hatinya memikirkan diawal tahun sudah terpaksa mengambil cuti dan juga kesihatan anaknya yang tidak nampak tanda mahu kebah.Klinik hospital sudah dikunjungi malah anaknya sudah bosan untuk memakan ubatan.

Kesian melihatkannya saya cadangkan amalkan #nutriferon #shaklee ini.in sha Allah hari ini saya akan uruskan order untuknya.

Kenapa #nutriferonshaklee ?kerana ianya adalah produk ciptaan hasil dari penemuan terhebat dalam bidang immunologi.ianya merupakan interferon yang julung kalinya ditemui oleh Dr.Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.

Nutriferon ini adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee sahaja.

Amalkannya untuk pemeliharaan kesihatan anda dan keluarga tercinta.

Untuk dapatkannya hubungi saya ditalian
0173150252
0173150252

Mengapa mesti bergantung hanya pada ubatan jika ada ikhtiar lain yang boleh mengelakkan untuk itu.

No comments:

Post a Comment

Like my FB