Monday 3 April 2017

PENJANA 4ANGKA SETIAP BULAN EXTRA SELAIN GAJI HAKIKI.

Faizah Abdul Ghani salah seorang leader yang berjaya saya guide dari zero kepada menjadi seorang hero.

Walaupun mempunyai kerjaya hakiki sebagai seorang Senior Executive Account yang boleh dikatakan mempunyai gaji yang OK dan mampu namun ia bukan menjadi penghalang untuknya bersungguh dan kini bergaya menambahkan extra pendapatan 4angka setiap bulan.

Masa bukan halangan.Setiap insan diberikan masa yang sama iaitu 24jam.Yang membezakan hanya cara kita menguruskan dan membahagikan masa yang ada.

Penat?didunia memang tempat untuk berpenatan supaya disana kelak kita bakal berehat sebaiknya.In sha Allah.Kita mampu design cara hidup kita.

Saya mampu berikannya joran untuk memancing setiap bulan dan mengajarnya bagaimana untuk memancing dan selebihnya dirinya sendiri perlu bertindak terus memancing sehingga umpannya dimakan dan mendapatkan hasil tangkapan.

Moga kakak saya ini terus sukses dan mampu membina kejayaan demi kejayaan bersama delegasinya.In sha Allah.

Anda mahu juga menjana 4,5 angka extra bulanan sepertinya?join #FAGteam dan saya bersedia untuk guide anda selanjutnya.PM saya segera :-)

017-3150252
Fazillah Abdul Ghani

No comments:

Post a Comment

Like my FB