Monday 5 June 2017

TEPUK DADA TANYA DIRI BUAT RESEARCH

Susah hati betul serba slh dibuatnye.

Doc nie kate jgn mkn supplement nnti hati buahpinggang buahfikiran semua rosak

Doctor yg nie plk suh mkn supplement sebab pemakanan zaman lanie tak mampu supply enough nutrisi pada tubuh manusia kne topup dengan bekalan supplement setiap hari.

Nak ikut yang mana satu?

Tepuk poket tanya hati buat research then puashati baru BELI.Anda berhak tentukan setiap apa yang anda telan.its simple rite?

Bagi sy setelah hampir 6tahun ambil supplement Alhamdulillah banyak effect positif yang saya sendiri alami.

Sethamil - tiada alahan tiada diabetes tiada darahtinggi,tak kne minum airgula yahoooo.baby membesar dengan sihat.

Set menyusu - ketiga2 anak saya dapat susuibu selama 2tahun++

Set kurus - kehilangan 23kg selepas bersalinkan #amniqahirah

Kurang seleramakan + sembelit #afrinabalqis Alhamdulillah settle masalah sejak consume Mealshake

Resdung kronik en Mohd Syuhairi Abdullah berkurangan sejak amalkan set resdung + Vivix

Bacaan level gula dalam darah mak sy Pn.Hazizah (toklehtagtakdeFB) dari 17 turun 5 setelah sebulan konsisten ambil Vivix dan kini bacaan tidak pernah lagi naik.Now mak pengamal tegar Vivix.


Nie baru kisah sekeliling saya belum kisah perkongsian pelanggan2 saya.Sampai sahur esok tak habis saya cerita.

Bagaimana saya mampu bersetuju jika anda menyatakan supplement saya ambil ini memudaratkan saya?

Inilah #shakleeeffect saya.Anda mahu rasai effect pengambilan Shaklee juga?hubungi saya di talian 017-3150252 .

No comments:

Post a Comment

Like my FB