Friday 3 January 2014

Kenapa saya pilih SHAKLEE ?

Assalamualaikum wrt

Saya rasa pembaca setia blog saya pasti akan mengetahui saya adalah pengedar sah produk kesihatan no.1 dunia dalam pembuatan makanan tambahan dan kesihatan semulajadi SHAKLEE.Dengan ucapan kalau mahu membuat pesanan bolehlah hubungi saya ditalian 017-3150252 hihihihhi




OK mungkin anda semua tidak mengetahui kenapa saya memilih SHAKLEE dalam kehidupan saya dan keluarga tercinta?

1.Shaklee adalah sebuah syarikat vitamin yang telah 57tahun berada dipasaran dunia.yea 57tahun bukan sedikit masa dia sudah bertapak dipasaran dunia.Tak yakin lagi?Kalau produk yang tak bagus sudah pasti lingkup ditepi jalan saya pasti kan??Produknya asli semulajadi.Motto nya sentiasa selamat,sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.Dan sudah semestinya saya memilihnya kerana dianya HALAL..kan mencari yang HALAL itu fardhu.

2.Harga yang ditawarkan sangat berbaloi dengan kualiti yang diberi.Nak kata mahal sangat bagi saya tidak jugak.Masih lagi dibawah tahap kemampuan saya.Dan kini setelah menjadi pengedar sudah pasti saya dapat membeli dengan harga ahli yang lebih untung dan berbaloi-baloi.

3.Saya jatuh cinta bersama Shaklee setelah saya mencubanya terlebih dahulu bukan takat mendengar atau teruja dengan testimoni orang lain.Tak kenal maka tak cinta dan dari perkenalan saya dengan set untuk penyusuan saya terus jatuh cinta dan kini menjadi ahli dan pengedar sah Shaklee.Keberkesanannya terbukti oleh saya sendiri bukan dari orang lain.Tapi kini bila saya sudah jadi pengedar saya kenalkan pada kenalan yang lain dan saya mendapat feedback yang positif dari mereka maka ternyata saya bukan membuat pilihan yang salah.Alhamdulillah.

4.Sememangnya Shaklee adalah syarikat MLM tetapi berbeza dengan syarikat lain.Tiada istilah downline yang cari jualan untuk mengkayakan upline.Dalam Shaklee sekiranya anda ingin berjaya anda kena berusaha tidak boleh goyang kaki tunggu duit bonus masuk tengah bulan.Walaupun anda upline anda juga kena berusaha keras untuk mendapat kejayaan.Adil kan?Itu yang saya suka.

5.Dengan Shaklee juga saya yang kini surirumah kini telah bertukar status menjadi WAHM (WorkAtHomeMom).Bekerja hanya dari rumah saya mampu menjana pendapatan.Alhamdulillah saya dipertemukan dengna SHAKLEE ini..

Cukup setakat ini dahulu..nanti ada masa saya sambung lagi mengapa anda jugak perlu bersama saya didalam SHAKLEE pula ye.Berjumpa di entri seterusnya.

Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee?



hubungi saya pengedar sah Shaklee ber ID 906554

No.telefon : 017-3150252 (call/sms/whatsApp/WeChat)
Email : fazillah.abdghani@gmail.com










No comments:

Post a Comment

Like my FB